Despre noi:

Începuturi

donPedro reprezintă cu succes România,
dincolo de rezonanța iberică
a numelui nostru.

  • Suntem producător de hârtie tissue, născut și dezvoltat în județul Vâlcea, acolo unde unitatea noastră de producție își desfășoară întreaga activitate.
  • Am pornit la drum în 1995, cu capital privat, 100% românesc. Eram 3 oameni într-un spațiu de producție de 600 mp.
  • Transparența, simplitatea, munca în echipă și stabilitatea au fost încă de la început principiile business-ului nostru. Astfel, am reușit să ne menținem pe o pantă ascendentă, dezvoltându-ne și inovând constant.
  • Astăzi suntem 250 de oameni, într-un spațiu de producție și depozitare de 12000 mp.
  • Și nu ne vom opri aici. Având în prim plan grija pentru consumator, vom investi în tehnologie și în oameni, poate cel mai important aspect al companiei noastre, și, în acest fel, vom continua să creștem.

Manifesto

Noi, la donPedro, credem în performanță!
Credem că ea e o cursă continuă, o cursă din care
nu vrem să ne oprim. Nu suntem atleți de profesie.

  • Noi realizăm produse din hârtie, dar așa vedem lucrurile și așa creștem: alergând către succes și dincolo de el.
    Am investit continuu în tehnologie și am ridicat calitatea produselor noastre, dar credem că cel mai valoros aspect al companiei sunt oamenii care o formează.
  • Credem în responsabilitate și respect față de toți cei care interacționează cu noi și cu produsele noastre: de la oamenii din interiorul companiei, la distribuitori, comercianți, până la consumatorul final.
  • Prin gama de produse, prin flexibilitate, prin brandurile noastre, dovedim că prețuim calitatea și dorința pentru o viață cât mai plăcută. Credem că într-o piață agitată și zgomotoasă, noi suntem cei care aduc claritate, sens, dar și inovație.

Misiune, viziune, valori

Misiunea noastră este să aducem confort
și igienă în casele oamenilor.

  • Ne dorim să câștigăm încrederea și respectul tuturor celor care interacționează cu noi și produsele noastre, totul pentru o viață cât mai comodă.
  • Credem că piața este mult prea agitată. Noi vrem să fim cei care aduc claritate și sens. Eforturile noastre, dublate de o abordare comercială coerentă și consecventă, sunt îndreptate pentru a oferi consumatorului calitatea pe care o merită cu adevărat.
  • Responsabilitate, devotament, grija pentru resursa umană și dorința de a atinge performanțe cât mai ridicate, acestea sunt valorile noastre ce ne conduc atât în dezvoltarea companiei, cât și în viața de zi cu zi.
  • Continuăm să investim pentru a îmbunătăți procesul de producție atât cantitativ, cât și calitativ. Creșterea calității produselor, asigurându-ne că grijă pentru mediu este în centrul activității noastre.